La cadena de supermercats Condis serà patrocinadora del Santvi Fest, un nou festival concebut com experiencial, que arriba a primers d’agost al municipi de Sant Vicenç de Montalt
• Coincidint amb el 20è aniversari de Condis al municipi, la cadena ha decidit apostar per aquest esdeveniment cultural
• Santvi Fest és una iniciativa de l’ajuntament de Sant Vicenç de Montalt i la promotora barcelonesa TheProject
• Aquest nou festival del Maresme està compromès amb la sostenibilitat i la cultura local i unirà diverses disciplines com música, gastronomia, moda, art i creació
Barcelona, 3 de juliol de 2024- La cadena de supermercats Condis col·laborarà amb el festival Santvi Fest de Sant Vicenç de Montalt, de l’1 al 4 d’agost. Aquest festival, organitzat per TheProject i amb tot el suport de l’ajuntament del municipi, neix amb la visió de ser un dels referent dins dels festivals que s’organitzen a l’estiu a la comarca del Maresme.
Coincidint amb la celebració del 20è aniversari de la presència de Condis a la localitat, amb la seva botiga del carrer Ginesta, la cadena ha volgut apostar per aquest esdeveniment cultural, reforçant el seu compromís amb el municipi. Juntament amb altres patrocinadors locals, estarà implicada en el festival i oferirà una mostra gastronòmica basada en productes frescos, de proximitat i de la dieta Mediterrània.
El Santvi Fest, que tindrà lloc al Parc dels Germans Gabrielistes de Sant Vicenç de Montalt, un dels espais naturals més emblemàtics del poble, comptarà amb un cartell de luxe de l’escenari català, com són Julieta, Juls, Els Amics de les Arts, Coldday i Rafa Sánchez, amb la mítica banda de La Uniøn.
Més enllà dels concerts, a nivell gastronòmic el mestre paeller Abundi Monterde, de la mà de Sita Carter Producció i Condis Supermercats, oferiran un tast d’arrossos de diferents varietats, des del de verdures al de porc ibèric, capaç de satisfer aquells paladars més exigents.
A més a més, cada dia es podrà gaudir d’una amplia varietat d’activitats i entreteniment per a tots els públics i per a totes les edats.
Condis aposta per la cultura
La participació de Condis al Festival Santvi Fest s’emmarca amb el compromís de la cadena amb la cultura local i del país, així com en la participació en diferents propostes de caire social.
Compromís que engloba iniciatives com el Festival Embotona’t, festival de música familiar i inclusiu, organitzat per la Fundació Aspasim i en el que Condis ha tingut presència per segon any consecutiu o la col·laboració amb el Mil·lenari de Montserrat, on han impulsat un documental sobre la vida monàstica del l’Abadia. Més recentment, i lligat també al món gastronòmic, Condis ha coproduït el llibre ‘Cuina Catalana’ de Montagud Editores.
Condis del C/ Ginesta de Sant Vicenç de Montalt (Barcelona)
202479124550_es.pdf |