De cara a aquest proper 2024, Condis prepara un calendari social enfocat en l’acompanyament i suport a persones en situació de vulnerabilitat i exclusió social
• La cadena de supermercats Condis ha donat veu a un total de sis entitats de caràcter social, a través de l’Arrodoniment Solidari de Worldcoo, una eina que permet als clients arrodonir l’import de les seves compres en benefici de causes socials
• En el seu cinquè any de participació, Condis ha recaptat 156.582 euros destinats a projectes enfocats en la salut mental com a eix central de la campanya, que beneficiaran de forma directa a 36.000 persones
Barcelona, XX de febrer de 2024. Un any més, la cadena de supermercats Condis, gràcies a la seva col·laboració amb Worldcoo, companyia que desenvolupa i implementa canals de recaptació per a projectes d’impacte social i mediambiental, ha impusat la campanya de l’Arrodoniment Solidari, iniciativa que dona la possibilitat, als clients dels seus establiments, d’arrodonir l’import de la seva compra en benefici de causes socials.
Aquesta campanya solidària que Condis impulsa per cinquè any consecutiu ha permès recaptar un total de 156.582 euros el 2023 gràcies a les donacions que han fet els seus clients, la qual cosa permetrà donar suport a sis entitats enfocades a la investigació en salut mental així com a l’acompanyament i suport als pacients que pateixen aquestes malalties i als seus familiars.
Entre alguns dels projectes, que beneficiaran de forma directa a més de 36.000 usuaris i usuàries d’aquestes entitats, destaca la construcció d’horts terapèutics per a pacients amb problemes de salut mental, l’impuls de la investigació per detectar i prevenir l’Alzheimer o l’adaptació de furgonetes per a persones amb malalties neurològiques, entre altres.
Més de 670.000 microdonacions
L’Arrodoniment Solidari permet arrodonir el preu final de la compra i donar els cèntims restants a un projecte social. Al llarg de 2023, la clientela de Condis ha fet un total de 673.284 microdonacions (cèntims d’euro) a les línies de final de caixa dels seus establiments, el que representa que l’import mitjà de donació en cada acte de compra ha estat aproximadament de 23 cèntims.
Després de cinc anys promovent aquesta iniciativa, la cadena de supermercats ha obtingut més de dos milions de donacions de la seva clientela, donant suport a fins a 27 entitats socials repartides pel territori català i aconseguint, d’aquesta manera, més de 500.000 euros.
En paraules de Lourdes Bullich, cap d’Assumptes Públics i Comunicació de Condis, “la recaptació d’enguany a les nostres botigues demostra el compromís i la solidaritat dels nostres clients, sense els quals aquest tipus d’iniciatives no serien possibles”. En un sentit similar, Bullich ha volgut agrair a la clientela de Condis “la seva participació i implicació, un any més, en l’Arrodoniment Solidari. Un any, que de nou ha estat especialment complicat per a moltes famílies, per la qual cosa encara posem més en valor el resultat obtingut”.
Per la seva part, Sergi Figueres, CEO i cofundador de Worldcoo, “després de cinc anys de col·laboració, Condis i els seus clients han demostrat que el seu compromís amb la solidaritat social roman intacte”, així com ha posat èmfasi en “la importància de les petites donacions, que poden arribar a suposar un veritable impacte en la millora de la vida de les persones vulnerables”.
Ver en pdf







