En els darrers anys , la cadena de supermercats ha invertit en la digitalització d’alguns dels seus processos per apropar el seu contingut als ciutadans, millorant l’experiència del client amb una aposta per la personalització i la proximitat
• La cadena de supermercats Condis estrena el seu nou canal de WhatsApp per informar de manera àgil i ràpida de les darreres novetats
• Condis segueix apostant per nous canals de comunicació per tal d’apropar la seva oferta comercial, mantenint un contacte estret amb la seva comunitat
Barcelona, 22 de maig de 2024- La cadena de supermercats Condis continua amb la seva aposta per la innovació, incorporant noves tecnologies en els seus serveis i noves eines de comunicació digital. La cadena ha implementat diverses estratègies digitals que busquen millorar l’experiència de compra dels clients.
Emmarcada en la aposta per nous canals de comunicació, Condis ha estrenat el seu canal de WhatsApp, una via de comunicació oberta i pública per a tothom. Aquesta iniciativa permetrà tenir accés a tota la informació rellevant de la cadena de supermercats i es podrà accedir fàcilment mitjançant el mòbil.
Amb aquest tipus de comunicació els consumidors podran tenir a mà el fulletó digital, les novetats més destacades, el contingut més rellevant de les seves xarxes socials i les ofertes i promocions del moment.
A més, els seguidors, podran consultar receptes elaborades amb els productes de la cadena o participar en els sorteigs que es realitzen.
Un altre pas en la comunicació digital
El canal de WhatsApp és només un pas més enllà de l’aposta que està realitzant la cadena de supermercats en la comunicació digital. Condis ha optat per la digitalització d’alguns dels seus processos i serveis per tal de fer més accessible el seu contingut i millorar la proximitat, un dels valors principals de la companyia.
Entre les diferents iniciatives que duen a terme destaca la digitalització del seu fulletó, creant un catàleg interactiu molt més dinàmic i atractiu, o la incorporació de Insuit al seu web, una plataforma intel·ligent que millora l’accessibilitat i usabilitat de forma automàtica, de manera que qualsevol persona amb una discapacitat física, intel·lectual o cognitiva, pot llegir, escoltar i navegar de manera autònoma.
També compten amb l’App Condis Family, amb la qual més de 180.000 clients registrats han pogut gaudir de grans premis i descomptes per valor acumulat de més de 2 milions i mig d’euros. Aquesta App els ofereix un munt d’avantatges exclusius en totes les seves compres com poden ser promocions, “Marató” de premis, La Botigueta i diferents sorteigs, entre d’altres.
A més, han donat un impuls a les seves xarxes socials amb la creació d’un perfil a LinkedIn, on publiquen les seves últimes novetats corporatives, així com la seva presència a altres xarxes com Instagram, X i TikTok.
Ver en pdf







