![]() |
|
ESTRATÈGIA |
| Condis centra la seva estratègia en el client, inspirant-se en el seu estil de vida, les seves necessitats i valors, implementant un nou model de relació amb els clients en un espai multicanal (tant en botiga com en xarxes socials) modern, innovador, càlid i humà. Es tracta d'un procés de reinvenció de la proximitat que gira al voltant de quatre eixos fonamentals: |
| · Proximitat física i personal amb el client. · Facilitar i orientar cap a un estil de vida inspirador i autèntic, on preval la qualitat dels productes més frescos, sans i saludables. · Multicanalitat, per a un client (omnicanal) que vol aprofitar tots els canals, tant online com offline, tant social com retail. |
· Model de retail monomarca-multiensenya, amb una marca única Condis, i distintes ensenyes: Condislife El teu Súper, CondisShop, CondisExpress, CondisLine. |
MULTICANALITAT |
Condis ofereix múltiples punts de contacte i connexió compatibles i complementaris entre si als seus clients amb: Dues dimensions (social i retail) Al voltant de la marca principal Condis, s'articula una sèrie d'ensenyes per a les botigues físiques: Condislife El Teu Súper, CondisExpress, CondisShop, així com el supermercat ON Condisline i l'App CondisFamily, també diferents serveis a través de les xarxes socials: Blog Condislife, |
![]() |
SERVEIS DE RECOLLIDA I ENTREGA |
Presentem els nostres serveis de recollida i d’entrega de compra a Condis: Entrega a domicili, realitza la compra a la teva botiga favorita i te la portem a casa. ESTALVIA TEMPS |








