La desena edició d’aquesta iniciativa ha estat impulsada per Condis i la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) amb l’objectiu de recaptar fons per als programes de suport i atenció psicosocial per als malalts de càncer i les seves famílies
• Durant els tres dies d’aquesta edició s’han venut 42.076 malles de pebrots solidaris, a 1,5 euros cadascuna, als gairebé 700 establiments Condis de Catalunya
• Prop de 1.200 persones voluntàries de tot el territori català s’han encarregat de difondre la campanya als supermercats Condis
Barcelona, 2 d’abril de 2024.- La cadena de supermercats Condis i la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) – Junts Contra el Càncer han recaptat un total de 63.114 euros en el marc de la iniciativa solidaria ‘Posem-li Pebrots al Càncer’, que té com a objectiu donar suport als pacients oncològics i difondre la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats adherides a la FECEC en la lluita contra el càncer.
Aquesta campanya, impulsada per desè any consecutiu es va celebrar els passats 14, 15 i 16 de març, i durant aquests tres dies, els clients dels supermercats Condis i la ciutadania en general van poder col·laborar en aquesta iniciativa a través de la compra de pebrots solidaris. Aquest any s’han venut 42.076 malles de pebrots, aportades desinteressadament per Agroponiente, a un preu simbòlic d’1,5 euros cadascuna en tots els establiments Condis d’arreu de Catalunya, tant en règim de botiga pròpia com de franquícia. Cada malla duia un pebrot vermell i un de verd, i els fons recaptats es destinaran al desenvolupament de projectes d’atenció psicosocial per als pacients amb càncer i les seves famílies.
“Des de Condis hem tornat a impulsar aquesta iniciativa solidària per donar suport a totes les persones que pateixen aquesta malaltia i al seu entorn, posant a disposició de la ciutadania tots nostres establiments, tant propis com franquiciats, per promoure aquesta campanya” ha explicat Lourdes Bullich, cap d’Assumptes Públics i Comunicació de Condis. També ha volgut destacar com “la ciutadania ha respòs molt positivament un any més, col·laborant amb la compra d’aquests pebrots solidaris”.
Per la seva part, Maria Assumpció Vilà, presidenta de la FECEC i de la Fundació Oncolliga ha volgut posar en valor el paper de campanyes com ‘Posem-li Pebrots al Càncer‘ perquè “amb aquesta iniciativa, fem que la població se sensibilitzi més sobre la malaltia. A més de donar visibilitat, la campanya també ajuda les entitats federades per tal de poder continuar oferint els seus serveis d’atenció psicosocial i acompanyament a les persones amb càncer i als seus familiars i cuidadors”.
Xifra rècord de persones voluntàries en el desè aniversari de la iniciativa
Enguany se celebra la desena edició en què Condis i la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) col·laboren en aquesta campanya solidària que consisteix en la venda de pebrots solidaris. Aquesta iniciativa ha recaptat prop de 709.000 euros en aquests deu anys, que serveixen per donar suport cada any a més de 10.000 pacients amb càncer i els seus familiars i cuidadors.
En aquesta desena edició, ‘Posem-li Pebrots al Càncer’ ha comptat amb prop de 1.200 persones voluntàries en tot el territori català, una xifra rècord, les quals s’han encarregat de difondre els objectius de la campanya i de donar a conèixer a la ciutadania la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats adherides a la FECEC. D’aquestes persones voluntàries, 300 han sigut estudiants d’ESO que participen amb les entitats federades a través de l’assignatura de Servei Comunitari.
2024527223950_es.pdf |